Entry Terbaru

Sunday, December 16, 2012

RAHSIA BUAT DUIT DI INTERNET tanpa modal


Jika Anda Sedang Mencari Peluang Buat Duit Di Internet Dengan senang dan cepat , Maka Inilah Tempatnya!!!

"Sebuah Formula Yang Membolehkan Sesiapa Sahaja Dapat Mengaut Keuntungan Tanpa Perlu Mengeluarkan 1 Sen Sekalipun..." Ia adalah Formula yang membolehkan setengah-setengah "Newbie" menjana pendapatan jauh lebih banyak dari orang yang sudah lama berada di Internet. Senang dan pantas bagaikan halilintar!"
(Teruskan Membaca Untuk Mengetahui Bagaimana Anda Dapat MEMPELAJARINYA!... )

Salam hormat pembaca,
Hari ini, jika anda memasukkan perkataan "Buat Duit" atau "Perniagaan Internet" di Google, MSN, Yahoo atau apa saja Search Engine, pasti anda akan melihat beratus atau beribu formula kewangan yang penuh dengan *PENIPUAN*.
Mereka me"war-war" kepada anda KONONNYA mereka mempunyai formula kewangan yang berkesan. Hakikatnya mereka ingin mengambil wang anda. Mereka memutar-belit anda dengan janji kosong tanpa sebarang asas.
Terlalu banyak PENIPUAN yang wujud sekarang ini...ianya membuatkan kita sukar untuk menentukan yang mana 100% boleh dipercayai!.
"Formula Duit Senang Tanpa Modal & Produk"
Samada anda seorang Otai di Internet atau Newbie, anda perlu berhenti sekarang dan mendengar apa yang ingin saya ceritakan di sini. Kerana saya akan membongkarkan satu rahsia besar yang tidak diketahui ramai dan dijangka mendatangkan pendapatan lumayan kepada anda di tahun 2009-2010 dan selamanya ini Tanpa Perlu Mengeluarkan Modal 1 Sen Pun.
Formula ini merupakan rahsia otai-otai IM untuk memantapkan hasil mereka di arena Internet. Biasanya mereka simpan formula ini sebagai "Buah Pukul Terakhir" untuk memantapkan kewangan mereka. Tetapi Ingat, FORMULA saya ini bukan sekali-kali!!!
bulletBUKAN Program Adsense, Nuffnang dsb.
bulletBUKAN Program Jawab Survey.
bulletBUKAN Program PPC.
bulletBUKAN Program Ebay.
bulletBUKAN Program Affiliate.
bulletBUKAN MLM.
bulletBUKAN Skim Cepat Kaya.
bulletBUKAN Periniagaan Gaya-Pos @ SMS.
bulletBUKAN Program PTC@PTR@PTP (Surf & klik ads).
bulletBUKAN Program Send Email.
bulletBUKAN Forex.
bulletBUKAN Skim Pelaburan.
bulletBUKAN Skim Perkongsian Perniagaan.
bulletBUKAN Semua di atas atau seumpamanya.

YA! TANPA MODAL & PRODUK!!
Dan yang menyeronokkan lagi ialah ANDA.
bulletTIDAK PERLU Mahir ilmu IT.
bulletTIDAK PERLU membangunkan laman web atau pun blog.
bulletTIDAK PERLU menyertai "Skim Cepat Kaya"
bulletTIDAK PERLU menjual perkhidmatan atau produk di internet
bulletTIDAK PERLU menyertai sebarang program affiliate
bulletTIDAK PERLU menyertai sebarang program MLM
bulletTIDAK PERLU menjalankan perniagaan gaya-pos
bulletTIDAK PERLU menyertai sebarang program email atau seumpamanya
bulletTIDAK PERLU join Google Adsense, Nuffnang dsb
bulletTIDAK PERLU menyertai sebarang program SMS
bulletTIDAK PERLU Kerja-kerja Teknikal Sama Sekali!!!!
Di sini saya ingin Mendedahkan kepada anda 6 jenis formula kewangan yang sangat popular di internet, saya akan jelaskan apakah masalah-masalah tersebut.

PROGRAM BUAT DUIT DI INTERNET YANG PENUH DENGAN MASALAH:
1. Menjual perkhidmatan atau produk di internet.
2. Menyertai program affiliate atau multilevel marketing (MLM).
3. Program Google Adsense, Nuffnang dsb.
4. Perniagaan gaya-pos atau SMS, send Email atau seumpamanya.
5. Program PTC & PTR & PTP.
6. Program Jawab Survey.

Jika anda telah lama "bermain" dengan teknik buat duit di internet mungkin anda telah biasa dengan formula-formula kewangan di atas dan saya 100% pasti anda telah MENGHADAPI masalah-masalah yang akan saya jelaskan sebentar lagi.
Sementara bagi anda yang masih baru dalam bidang buat duit di internet, maka apa yang akan saya dedahkan sekejap lagi akan dapatMENYELAMATKAN anda dari terlibat sama menggunakan 6 formula kewangan di atas.
Teruskan membaca untuk mengetahui masalah-masalah yang saya maksudkan...

Masalah Teknik kewangan #1:

Menjual Produk atau Perkhidmatan di Internet.
Tahukah anda, sebenarnya terdapat lapan (8) tugasan berat yang perlu anda lakukan bagi melaksanakan formula kewangan yang pertama ini:
Anda TERPAKSA mencipta produk atau perkhidmatan yang akan mengambil masa berminggu-minggu atau berbulan-bulan untuk siap dan itu pun belum tentu lagi ianya akan terjual.
Anda TERPAKSA menulis surat jualan dan membangunkan laman web untuk tujuan promosi dan menjual produk atau perkhidmatan anda itu.
Anda TERPAKSA mengeluarkan wang RM150 atau lebih bagi membuka akaun untuk tujuan menerima pembayaran kad kredit, dan selepas itu anda pula memasukkan kod pembayaran kad kredit ke dalam laman web.
Anda TERPAKSA menyelenggara setiap order yang diterima.
Anda TERPAKSA menjawab setiap persoalan yang diajukan oleh pelanggan berkaitan produk atau perkhidmatan yang anda jual.
Anda TERPAKSA mengembalikan wang setiap pelanggan yang tidak berpuas hati dengan perkhidmatan atau produk anda.
Anda TERPAKSA mengulangi perkara-perkara di atas untuk produk atau perkhidmatan anda yang seterusnya.
Anda TERPAKSA menyewa hosting & domain yang juga memakan belanja beratus ringgit.
Jadi, bukankah semua itu SUSAH dan memakan belanja juga?

Masalah Teknik kewangan #2:

Program Affiliate dan Multilevel Marketing (MLM)
Begitulah juga dengan program affiliate, walaupun tidak semua memerlukan anda untuk melakukan perkara-perkara berkenaan di atas TETAPI..
Hakikatnya, AMAT SUSAH untuk anda buat duit dengan program affiliate. Ini kerana anda akan menjual produk yang SAMA di mana ianya turut dijual oleh beribu atau berjuta pesaing anda di seluruh dunia dan yang nyata anda akan membazirkan terlalu banyak wang HANYA untuk mengiklan atau mempromosi produk orang lain!
Sementara MLM pula, anda juga perlu keluarkan modal kemudian mencari downline anda untuk anda terus teguh berada di tempat anda dan seterusnya.
Dengan kata lain...Anda membazirkan wang dan masa anda untuk keuntungan orang lain. Atas sebab itulah sebahagian fatwa negara Islam mengharamkan MLM kerana program tersebut "BAGAIKAN" mengkayakan orang lain. Maaf jika perkara ini menyinggung sesiapa.
Masalah Teknik kewangan #3:
Google Adsense, Nuffnang dsb
Bagaimana pula dengan Google adsense, Nuffnang dan seumpamanya? Benar, program ini free untuk join, tapi MASALAHNYA jika anda ingin cuba buat duit dengan Google Adsense, ianya mahu-tidak-mahu...
Anda TERPAKSA membangunkan laman web/blog dan bukan itu sahaja anda juga perlu mengeluarkan wang sejumlah RM100 atau lebih untuk diberikan kepada "hosting provider" laman web anda.
Masalah Teknik kewangan #4:
Perniagaan SMS atau Gaya-Pos (mail order)
Buat duit dengan cara menjalankan perniagaan gaya-pos atau perniagaan berasaskan SMS (Short Message System) adalah AMAT TIDAK DIGALAKKAN
KERANA..!
Secara ikhlas ingin saya jelaskan kepada anda, kedua-dua jenis perniagaan di atas akan membuat anda 'Pokai' -- ianya memerlukan perbelanjaan atau modal yang BESAR!
Jika anda menjalankan perniagaan gaya-pos, anda akan menghadapi perbelanjaan yang banyak seperti kos kertas, kos pengeposan produk, kos percetakan.
Atau jika anda menjalankan perniagaan berasaskan SMS (Short Message System), anda TERPAKSA menyediakan sekurang-kurangnya beratus ringgit untuk tujuan penyewaan "Centre Number" e.g 32225, 35234, anda nampak bukan!. Bahkan, anda mengganggu privacy orang lain. Bagaimana perasaan anda jika terima SMS yang konon-kononnya memberi peluang duit kepada anda? Jika saya, pasti saya abaikannya, kerana caranya tidak professional.
Masalah Teknik kewangan #5:
Program Send E-Mail, Review, PTC, PTR, PTP
JANGAN cuba buat duit dengan menyertai Email program, Review program atau seumpamanya.
Sebagai kawan, saya ingin memberitahu anda, sebenarnya, program seumpama itu adalah 85% *TIPU* jadi jangan sekali-kali menyertainya!. Bukan itu sahaja, bahkan ia akan membuang masa anda hanya untuk klik dan klik tapi dibayar 1 sen sahaja! Fikirkan.... Bahkan program-program seumpama ini hanya membuang masa anda kerana perlu sentiasa monitor dan pemerhatian. Namun bayarannya tidak berbaloi.

Masalah Teknik kewangan #6:

Program Menjawab Survey
Sebahagian besar dari program menjawab survey adalah membuang masa sahaja. Memang tidak dinafikan ada sebahagian darinya boleh kita join. tapi sebahagian besarnya TIDAK AKAN MENERIMA rakyat Malaysia untuk join mereka. Jika anda mahu join juga maka terpaksalah anda menyewa atau menggunakan HIDE IP untuk menutup IP Address anda. ataupun menggunakan proxy dan sebagainya. Ini juga memerlukan anda untuk menjalankan banyak kerja-kerja teknikal dan mengeluarkan modal bukan?
Semua program ini bermasalah dan perlukan modal!!!
Sila dengar sini...
Perkara paling PENTING yang perlu anda titik beratkan dalam usaha untuk menjana wang di internet ialah mempelajari dari seseorang yang telah BERJAYA!

Cara *SENANG* Untuk Buat Duit Di Internet
Bayangkan jika anda mempunyai "Formula" yang digunakan oleh saya yang berusia 25 tahun untuk menjana wang dengan *SENANG* melalui internet.
Saya ada berita BAIK!, anda bukan sahaja akan memiliki formula berkenaanTETAPI kurang 5 minit dari sekarang anda juga akan memperolehi 'sesuatu' yang harganya bernilai ratusan ringgit secara PERCUMA!
Apakah sebenarnya formula saya ini? Bagaimana ianya boleh dijamin berkesan kepada anda?.
Jadi untuk mengetahuinya teruskan membaca...



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih. Untuk Lebih Informasi sila lawati Blog saya http://www.aadesigns94.com/